Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Αποκλειστική συνέντευξη του Λάζαρου Κουτλίδη στο «Marca-SL»


 


Οι συνεντεύξεις δεν ρέουν στο ποδοσφαιρικό… DNA του. Σπάνιες, αν όχι μηδαμινές.  

Για πρώτη φορά μετά το τέλος της συνεργασίας του με τον Πανιώνιο, ο άλλοτε διευθυντής του ποδοσφαιρικού τμήματος Λάζαρος Κουτλίδης, μιλάει αποκλειστικά στο «Marca – SL» και δίνει καυστικές απαντήσεις για όλους και για όλα, με την χαρακτηριστική υποσημείωση... «προκαλώ οποιονδήποτε να διαψεύσει έστω και μια λέξη από αυτά που θα πω»!

Δίχως... μαλλιά στη γλώσσα αναλύει τους λόγους του «διαζυγίου» με την ομάδα της Νέας Σμύρνης, τη «χημεία» του με τη διοίκηση Τσάβαλου, το μέλλον της ΠΑΕ Πανιώνιος (εντός και εκτός γηπέδων) τη κόντρα και τις διαφωνίες με τον νυν τεχνικό των «κυανέρυθρων» Κώστα Παναγόπουλο.
 

Συγχρόνως, καταθέτει την άποψή του για τον άλλοτε μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ Κωνσταντίνο Τσακίρη και την προοπτική εμφάνισης νέου επενδυτή στην «Πλατεία», ενώ η συνέντευξη έκλεισε με τα  «μπλοκ» που... έρχονται στο χάρτη του ελληνικού ποδοσφαίρου και το προσωπικό «report» για την «next generation» των παικτών του Πανιωνίου.

Τι… γεύση σας αφήνει η φετινή πορεία του Πανιωνίου; Περιμένατε την ομάδα ψηλότερα, χαμηλότερα στη βαθμολογία, ή λίγο έως πολύ στα επίπεδα που κινείται αυτή την στιγμή;
 

«Ο Πανιώνιος διαθέτει μια πολύ καλή ομάδα. Αν δεν αντιμετώπιζε τα γνωστά διοικητικά προβλήματα και ήταν στοιχειωδώς πληρωμένοι οι παίκτες, σαφώς και θα μπορούσε να ήταν πιο ψηλά στη βαθμολογία.
 

Σε κάθε περίπτωση η αγωνιστική εικόνα είναι εξαιρετική και πορεύεται με την φιλοσοφία που περάσαμε στην ομάδα. 
Δράττομαι της ευκαιρίας να σας πω, ότι το μόνο πράγμα που μετέφερα στους παίκτες όταν παρουσίαζα τον εκάστοτε προπονητή, ήταν πως αφεντικό είναι αυτός.
 

Εγώ ποτέ δεν ήξερα την 18άδα. Την μάθαινα όταν κατέβαινα από το πούλμαν και την 11άδα όταν ήμουνα στα αποδυτήρια και γράφονταν το φύλλο αγώνα. Πάντα έλεγα δύο πράγματα στους παίκτες.
 

Να παίξουν για την ομάδα και τον εαυτό τους. Ο κόσμος θέλει να τους βλέπει να μάχονται, άσχετα αν θα χάσουν ή θα κερδίσουν. Όλα τα αποτελέσματα είναι μέσα στο ποδόσφαιρο.
 

Το δεύτερο το οποίο έκανα και πράξη, ήταν στα δύσκολα να βγαίνω μπροστά εγώ να μην πειράζει κανείς την ομάδα και στις νίκες να μην με βλέπουν καθόλου. Οπως και δεν με βλέπανε.
 

Αυτό ήταν το αγωνιστικό πλάνο και έτσι προχωράει η ομάδα, που είναι φτιαγμένη αγωνιστικά 100% δική μου και του Σουφλέρη. Ολες οι επιλογές είναι δικές μας. Εγώ μιλούσα με τους παίκτες και τους εκπροσώπους τους και ο Βαγγέλης για το οικονομικό. Από κει και πέρα, ενέκρινε η διοίκηση και τους παίρναμε.
 

Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές. Ξέρω ότι αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες, ειδικά μετά την πώληση του Απήλιον. Τα μέρη που προπονούνται απ΄ότι μαθαίνω δεν είναι καλά και όλα αυτά δίνουν μεγαλύτερη αξία στην προσπάθεια που κάνουνε. Πιστεύω ότι αγωνιστικά ο Πανιώνιος θα σωθεί την τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος. Θα παίζετε η σωτηρία μέχρι και το τελευταίο ματς».


Από πού προκύπτει ο χαρακτηρισμός «καμικάζι» στα σχόλια σας για τους ποδοσφαιριστές και τον πρώην τεχνικό της ομάδας Νίκο Παντελή;
 

«Αυτό είναι κάτι που μου έχει μείνει από την Προοδευτική. Τότε μαζεύαμε όλα τα ταλέντα απ΄όλη την Ελλάδα. Βλέπαμε τα πιτσιρίκια τα παίρναμε και το πρώτο που κοιτάγαμε, είναι αν τα δίνουν όλα μέσα στο γήπεδο και μετά αν ξέρουν μπάλα.  

Και στην κατάσταση που είναι ο Πανιώνιος, μόνο με 20-25 παίκτες «καμικάζι» θα μπορούσε να επιβιώσει αγωνιστικά. 


«Δεν θα έδιωχνα τον Παντελή»

Γιατί ο «καμικάζι»- προπονητής Νίκος Παντελής δεν μακροημέρευσε στον πάγκο του Πανιωνίου;
 

«Πρώτα απ΄όλα για όλους τους προπονητές του Πανιωνίου ήμουν υπεύθυνος εγώ, όσο βρισκόμουν στην ομάδα. Και τον κ.Μάντζιο εγώ τον πήρα και τον κ.Ελευθερόπουλο και τον κ.Παναγόπουλο και τον κ.Παντελή. Εγώ δεν θα έδιωχνα τον Παντελή. Ποιος έχει παράπονα από τον Παντελή; Ποιανού είναι αυτή η ομάδα...;»


Γιατί τον διώξανε κατά την γνώμη σας;


«Είναι εσωτερικά θέματα του Πανιωνίου αυτά. Πραγματικά δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη. Δεν έχω τον χάρτη της οικογένειας του Πανιωνίου. Δεν ξέρω πως σκέφτονται, ποιοι είναι φίλοι με ποιους και τι ακριβώς γίνεται».


 
Σε ένα παλιότερο σχόλιο σας  είχατε γράψει… « την ομάδα την κάνανε ο Νίκος, ο Βαγγέλης και εγώ με ούτε μια χούφτα ευρώ κι αν δεν την πηδούσαν κάθε μέρα θα ήταν πιο ψηλά».  Τι ακριβώς εννοούσατε...;

«Όταν μπαίνεις μέσα στα αποδυτήρια και λες ότι δεν θα πάρετε φράγκο μέχρι το τέλος της σεζόν, επηρεάζονται οι παίκτες και είναι φυσιολογικό. 


Ο Σουφλέρης και εγώ τους λέγαμε, λεφτά τότε και αν. Προτεραιότητα μας ήταν να δίνουμε τα χρήματα στους διακανονισμούς για να σωθεί η ομάδα. Ο στόχος που από την αρχή μας ζήτησε η διοίκηση ήταν να παραμείνει η ομάδα στην Super League, ώστε να εξυγιανθεί οικονομικά με μπάτζετ κατά 80% χαμηλωμένο και να βγάζουμε νέους παίκτες. 

Εμείς λοιπόν τη δουλειά μας την κάναμε 100% και μιλάνε τα αποτελέσματα. Και η ομάδα παραμένει στη Super League και παίκτες - δόξα τω Θεώ- αναδείχτηκαν και πουλήθηκαν. Ήμασταν επιτυχημένοι 100%».



Η κόντρα με τον 
Κώστα Παναγόπουλο

Τι έχει συμβεί με τον προπονητή της ομάδας Κώστα Παναγόπουλο και είστε άκρως επιθετικός στα σχόλια που κατά καιρούς κάνατε εναντίον του;


«Είναι προσωπικό πλέον το θέμα με τον κ.Παναγόπουλο και για αυτό δεν πρόκειται να τον κρίνω προπονητικά. Θα τον κρίνω ως προσωπικότητα. 


Για μένα έχασε το παιχνίδι από την στιγμή που δεν είχε το θάρρος να πει στον Γουνδουλάκη πως δεν ταιριάζει στα σχέδια του. Εγώ αυτό ξέρω  ότι κάνουν οι προπονητές. 

Μπορούσε να τον φωνάξει και να του πει “Φανούρη προσέφερες πάρα πολλά ήσουνα σημαία αλλά δεν μου κάνεις”.  

Ομως αντ΄αυτού ο κ.Παναγόπουλος τον φώναξε και του είπε “Φανούρη εγώ θα παλέψω για σένα να μείνεις” και μετά ήρθε σε μένα και μου είπε διώξτον. Οι παίκτες δεν είναι χαζοί. 

Ξέρουν τι συμβαίνει στα αποδυτήρια και σε αυτές τις περιπτώσεις αυτόματα χάνεις τον σεβασμό. Τον σεβασμό δεν τον επιβάλεις, πρέπει τον κατακτήσεις».

Κατά την γνώμη μου ο κ.Παναγόπουλος θα δούλευε στην Super League  στα 67 του, επειδή έχει ανέβει το προσδόκιμο ζωής. Εγώ τον βρήκα προπονητή στην Ελλάδα Ποντίων, εδώ δίπλα. Είναι φίλος του κ.Γκλεζάκου, ήταν «Πάνθηρας», αλλά δεν μου είπε κανένας να τον πάρω.

Πήρα τον κ.Μάντζιο και του είπα ότι "αδερφέ υπάρχει ο κ.Παναγόπουλος έτσι και έτσι και έτσι… “ και μου λέει “βεβαίως”. 

Ολοι οι προπονητές που συνεργάστηκαν μαζί του στον Πανιώνιο και επικαλούμαι τον κ.Μάντζιο, τον κ.Ελευθερόπουλο, όλοι έχουν κάτι με τον κ.Παναγόπουλο και αυτό δεν είναι τυχαίο.

Εμένα μου στέλνανε μηνύματα φίλοι του και με κατηγορούσανε για τον κ.Γουνδουλάκη. Πήγαινε και έλεγε “εγώ τον ήθελα και ο Κουτλίδης τον έδιωξε” .
 

Να διευκρινίσω εδώ για να μην αδικώ τελείως τον κ.Παναγόπουλο πως υπήρχε και απόφαση του ΔΣ για την διακοπή της συνεργασίας με τον Γουνδουλάκη. Πριν μιλήσουμε όμως στο ΔΣ, είχε γίνει το περιστατικό που σας είπα και η συνομιλία του με τον ποδοσφαιριστή, κάτι που φυσικά το ξέρει και ο ίδιος ο Γουνδουλάκης. Με τέτοιες συμπεριφορές, δεν χτίζονται καριέρες.
 

Με κατηγόρησε επίσης για την υπόθεση Πινέιρο πως εγώ και ο Βαγγέλης (σ.σ. Σουφλέρης) δεν πήραμε τον συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή στην ομάδα που ήταν δική του επιλογή.
 

Τι έγινε με τον Πινέιρο; Με παίρνει μια ημέρα και μου λέει “Λάζαρε θέλω τον Πινέιρο” και μου δίνει τα στοιχεία του. Μιλάω με τον μάνατζερ του τον ρωτάω 2-3 πράγματα και πρώτα απ΄όλα αν ήταν ελεύθερος, γιατί μας είχε στείλει να μιλήσουμε και με 1-2 παίκτες που δεν ήταν ελεύθεροι.
 

“Ελεύθερος“ μου λέει ο μάνατζερ του και εν συνεχεία άρχισα να ρωτάω κάποια αγωνιστικά πράγματα που ήθελα και του λέω  “από την στιγμή που τον θέλει ο προπονητής και συμφωνώ και εγώ, πάρε τον κ.Σουφλέρη και μιλήστε για τα λεφτά. Αν τα βρείτε τότε κλείστε εισιτήριο και ελάτε αύριο”.
 

Μιλάω με τον Βαγγέλη μου λέει, “τα βρήκαμε σε όλα, έρχεται ο παίκτης”. Εγώ έπαιρνα πληροφορίες από την Κύπρο ότι ήταν πολύ πιο κοντά σε μια ομάδα του νησιού και μας χρησιμοποιούσε για να ανεβάσει το κασέ του. Πάω στον κ.Παναγόπουλο και του λέω:

“Κώστα θέλεις τη γνώμη μου; Μας κοροιδεύουνε για να ανεβάσουν την τιμή του παίκτη και εγώ δεν έχω μάθει να με δουλεύουν” και τα ίδια ακριβώς μετέφερα και στο Δ.Σ.
 

Ο κ.Παναγόπουλος επέμενε πως είναι σίγουρη η μεταγραφή του. Την ημέρα που ήταν να έρθει παίρνω τηλέφωνο τον μάνατζερ του και μου λέει “πάω στο αεροδρόμιο να τον πάρω”. Παίρνω τον κ.Παναγόπουλο στο τηλέφωνο και του λέω  “Κώστα ο μάνατζερ του λέει πως πάει στο αεροδρόμιο να τον πάρει” και μου απαντά “ωραία Λάζαρε”.
 

Τότε, λοιπόν, γυρίζω και του λέω έτσι ακριβώς “ρε Παναγόπουλε είσαι χαζός; Περιμένεις εσύ τον Πινέιρο εδώ;» και μου απαντάει “ναι τον περιμένω” .   
 

Οταν ο μάνατζερ του έλεγε πως πάει να τον πάρει από το αεροδρόμιο, εγώ έλεγα και στον κ.Παναγόπουλο και τον προκαλώ να με διαψεύσει και στο ΔΣ πως “πρέπει να ψάχνουμε για άλλον παίκτη, γιατί ο Πινέιρο μας έχει κοροϊδέψει”.

Μετά από 20 λεπτά πήρα ένα sms από τον μάνατζερ του και επικαλούμαι την μαρτυρία του... “λυπάμαι δεν ήταν στο αεροπλάνο” και τις γνωστές δικαιολογίες που τις έχουμε ακούσει χίλιες φορές. 


Πού είναι συνεπώς η δική μου η ευθύνη; Που του έλεγα μέχρι την τελευταία στιγμή πως δεν θα έρθει ο Πινέιρο και αυτός επέμενε πως θα έρχεται; Εκ των πραγμάτων δικαιώθηκα εγώ».



Ισχύει κάτι που κυκλοφόρησε το περασμένο καλοκαίρι πως ο κ.Παναγόπουλος ενοχλήθηκε από την μεταγραφή του Παύλου Μητρόπουλου διότι έγινε χωρίς την έγκριση του;


«Τον Μητρόπουλο είχαμε προσπαθήσει να τον πάρουμε και την περασμένη μεταγραφική περίοδο. Ηταν και στόχος του Παναθηναϊκού όταν τον πήραμε. Δώσαμε μεγάλη μάχη. 


Γιατί…; Γιατί από τον κ.Παναγόπουλο δόξα τω Θεώ έχουμε περισσότερα χρόνια στα γήπεδα και βλέπαμε πως μετά την αποχώρηση του Ρόβα πονούσαμε στην συγκεκριμένη θέση
 

Τον θέλαμε και μας έκανε αγωνιστικά. Αν μου έλεγε για ποιον λόγο δεν τον ήθελε και το τεκμηρίωνε θα το δεχόμουνα. 

Οταν όμως μου λέει ότι “σε όποια ομάδα έχει πάει έχει πέσει” συγγνώμη αλλά εγώ με τέτοιες προκαταλήψεις «σατανισμούς» και γούρια δεν έχω καμία σχέση».

 

Συνεπώς τον είχατε ενημερώσει πως θα προχωρήσετε στη μεταγραφή του Μητρόπουλου και δεν του το ανακοινώσατε κατόπιν εορτής;

«Φυσικά, αλλά ότι έγινε χωρίς την έγκριση του η μεταγραφή βεβαίως ισχύει. Από τότε που ο Μητρόπουλος πήγε στην ΑΕΚ προσπαθούσαμε να τον πάρουμε, γιατί ξέραμε πως μπορεί να μας βοηθήσει».



«Δεν τον φοβάμαι τον Πανιώνιο 
αλλά οι παίκτες είναι μόνοι τους»





Γιατί φύγατε από τον Πανιώνιο; Λόγω διαφωνίας με την διοίκηση στον αγωνιστικό σχεδιασμό ή για άλλους λόγους;


«Οχι σε καμία περίπτωση και τους ευχαριστώ πολύ, γιατί δεν ήθελαν να φύγω και προσπάθησαν να με κρατήσουνε. Είμαι χρόνια στο ποδόσφαιρο και έβλεπα πως όσο έστρωνε ο Πανιώνιος οικονομικά θα αρχίσουν να έρχονται διάφοροι γύρω γύρω. 


Στα δύο δύσκολα χρόνια ήμασταν μόνοι μας. Το κακό για μένα είναι πως η ίδια διοίκηση που έσωσε τον Πανιώνιο, η ίδια διοίκηση δημιουργεί τώρα αυτά τα προβλήματα. Αν δεν έπαιρνε η νυν διοίκηση τις εκλογές, η ομάδα θα είχε πέσει σε ένα μήνα. 

Οταν μπήκαμε την πρώτη ημέρα και είδαμε τα συμβόλαια κοιταχτήκαμε με τον Βαγγέλη που είχε δει τα οικονομικά φωνάξαμε τη διοίκηση και τους είπαμε παιδιά μονόδρομος. 

Η ομάδα διαλύεται ή φεύγουν όλα τα μεγάλα συμβόλαια, ή διαλυόμαστε. Και ο κ.Λεμονής καλός προπονητής και ο Εστογιανόφ παικτάρα, αλλά ποιος θα τους πλήρωνε;
 

Τους είπαμε μένουμε με τους μικρούς και θα δώσουμε τον αγώνα της παραμονής. Στην πορεία τα καταφέραμε με παιδιά που έχουν κίνητρο για αυτό και πάει ο Πανιώνιος έτσι. Διότι τι προσφέρει αυτή την στιγμή ο Πανιώνιος; Την γοητευτική φανέλα του για αυτό και τον λένε και «Ιστορικό». 

Τον τραβάει τον ποδοσφαιριστή και έχει το κίνητρο της μεταγραφής. Για αυτό και δεν την φοβάμαι την ομάδα, αλλά οι παίκτες είναι μόνοι τους».

 

Εχετε μετανιώσει καθόλου για την αποχώρησή σας από τον Πανιώνιο;

«Δεν έχω μετανιώσει γιατί έχω ήσυχη την συνείδησή μου. Μου ζήτησαν κάτι, το έκανα 100 %».


 

Τι συνέβη στην υπόθεση της μεταγραφής του Σπυρόπουλου στον Παναθηναϊκό; Ισχύει πως ήσασταν αντίθετος στην παραχώρηση του ποδοσφαιριστή;

«Ηταν δανεικός στη Νίκη Βόλου και δεν είχε πάρει παιχνίδια. Όταν ήρθε και έκανε προπονήσεις με τον Πανιώνιο, όλες οι εισηγήσεις ήταν να δοθεί δανεικός. 


Προσπαθήσαμε να τον δώσουμε δανεικό και δεν τον θέλανε. Με πήρε ένα βράδυ ο Ελευθερόπουλος και μου λέει: “Λάζαρε ο πιτσιρικάς είναι πολύ καλός, να μην κοιτάμε για δεξί μπακ”.
Τότε, λοιπόν, βάλαμε το κεφάλι μας στην γκιλοτίνα με τον Ελευθερόπουλο και ξεκινήσαμε με δεξί μπακ τον Σπυρόπουλο. 


Φοβερή πορεία και ξαφνικά γίνεται αυτό που έγινε με τον Παναθηναϊκό. Πρώτον αχαριστία.
 

Εγώ διεμήνυσα στον παίκτη ενώπιων όλων πως θα μείνει έξι μήνες εκτός ομάδας, με ένα πολύ απλό σκεπτικό. Από την στιγμή που θα μου φύγεις, πρέπει να ετοιμάσω το δεξί μπακ της επόμενης χρονιάς και να του δώσω παιχνίδια και αυτό έγινε. 

Μετά τα βρήκανε οι δύο διοικήσεις πήρε κάποια χρήματα ο Πανιώνιος και από κει και πέρα δεν ήταν δικό μου θέμα. Το ίδιο έγινε και με τον Αυλωνίτη.
 

Συναντήθηκα με τον πατέρα του στην αρχή της σεζόν συζητήσαμε διάφορα. Του εξήγησα πως αν δεν ανανεώσει ο παίκτης, δεν θα παίξει. Το λέω στα ίσα και ας με κατηγορήσουνε, πάλι όμως με το ίδιο σκεπτικό. 

Εγώ θα έπρεπε να ετοιμάσω στόπερ για την επόμενη σεζόν και γιατί να τον φτιάξω εγώ και μετά να μου φύγει;
 

Να ανανεώσει, να πάρει τα παιχνίδια του και να τον πουλήσουμε, να πάρει κάτι και η ομάδα. Τόσο απλό ήταν το σκεπτικό και αυτό ακολουθήθηκε σε όλες τις περιπτώσεις».


Πολλοί λέγανε ότι κάνετε κουμάντο στον Πανιώνιο και μετά την παραίτηση σας. Ισχύει…;


«Οχι σε καμία περίπτωση. Εμένα στον Πανιώνιο με πήγε ο κ.Γκλεζάκος. Εγώ τόσα χρόνια δεν έβγαινα ποτέ μπροστά στις ομάδες. Εχω δουλέψει με όποιον πρόεδρο μπορείς να φανταστείς. Οι μοναδικές περιπτώσεις που βγήκα μπροστά ήταν στην Καλαμαριά τις επτά πρώτες αγωνιστικές και στον Πανιώνιο, γιατί μου το ζήτησε ένας κοινός μας φίλος με τον κ.Γκλεζάκο».



Ο κ.Σουφλέρης σε συνέντευξη που έδωσε μετά την αποχώρηση από τον Πανιώνιο, είπε πως διαφωνούσε με πράγματα και συμπεριφορές και πως κάποια στιγμή ξεπεράστηκαν τα όρια. Εχετε την ίδια γνώμη;


«Επικαλούμαι τους κυρίους Τσάβαλο, Καμπανόπουλο, Γκλεζάκο και όλο το διοικητικό. Όταν έφυγα εγώ προσπάθησαν να με κρατήσουν. Τους είπα αν φύγω εγώ, κανένα πρόβλημα, η ομάδα θα σωθεί. Αγωνιστικά έχει φτιαχτεί να μάχεται και διαθέτει καλές μονάδες. Αν φύγει ο Σουφλέρης, κινδυνεύετε να πέσετε. Τόσο απλά τους τα είπα. Γιατί; Γιατί ήταν δομημένη έτσι η ΠΑΕ που τα οικονομικά τα χειριζόταν όλα ο κ.Σουφλέρης».




Ποιος είναι αυτή την στιγμή ο «αντί – Σουφλέρης» στην ΠΑΕ;


«Κανένας και δεν μπορεί να είναι. Τους ανθρώπους που ξέρουν και που δουλεύουν τώρα, τους έχουν γνωρίσει είτε από μένα, είτε από τον Σουφλέρη. Γνωριμίες  δικές μας είναι. Τα μέλη που είναι στη διοίκηση δεν τους ξέρανε, γιατί είναι οπαδοί, δεν είναι παράγοντες να έχουν γνωριμίες».



Σας έχουν χρεώσει τόσο εσάς όσο και στον κ.Σουφλέρη πολλά… «παραιτούμαστε – ξεπαραιτούμαστε»;


«Εχουν δίκιο, μόνο που ξεχνάνε ότι αυτοί μας έλεγαν να μείνουμε. Μας ξαναφώζανε γιατί η κατάσταση στα γραφεία ήταν απελπιστική, επειδή δεν ξέρανε κάποια θέματα. Χρειαζόντουσαν χρόνο να βρουν ανθρώπους να μας αντικαταστήσουν».


«Απόλυτα επιτυχημένη 
η διοίκηση Τσάβαλου»




Πώς κρίνετε το έργο της διοίκησης Τσάβαλου;


«Απόλυτα επιτυχημένο. Πιστώνεται την σωτηρία του Πανιωνίου και την συμμετοχή στη Super League, αλλά είναι υπεύθυνη και για αυτά που θα ακολουθήσουν. Τόσο απλά».  



Ο άλλοτε μεγαλομέτοχος Κωνσταντίνος Τσακίρης είχε δηλώσει πριν από μερικούς μήνες σε συνέντευξή του, πως αν η διοίκηση Τσάβαλου αναλάμβανε νωρίτερα και αντί για τη διοίκηση Βεντούρη τώρα θα υπήρχε μηδενικό άνοιγμα. Συμφωνείτε;


Εχει απόλυτο δίκιο. Και το δείχνουν και τα αποτελέσματα. Όταν έφυγε ο Τσακίρης άφησε χρήματα στα ταμεία. Μετά τον Τσακίρη, έκαναν εγκλήματα όπως εγκλήματα έκανε και ο Κιντής».



Ποιες ήταν οι δικές σας σχέσεις με τον κ.Τσάβαλο και τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ. Υπήρχε καλή «χημεία»;


«Πάρα πολύ καλές. Με τον κ.Γκλεζάκο έχω να μιλήσω 5-6 μήνες δεν έχω μαλώσει, είναι ο άνθρωπος που με πήγε στον Πανιώνιο και μόνο σε αυτόν είχαν να δώσω λόγο». 



Ποιο ήταν το μεγαλύτερο λόγο που κάνατε το διάστημα της θητείας στον Πανιώνιο;


«Η επιλογή του κ.Παναγόπουλου. Το ξαναλέω όχι προπονητικά. Όταν τελείωσε η περασμένη σεζόν και για να σας πάω ακόμη πιο πίσω μετά την αποχώρηση του κ.Μάντζιου, εμένα πρώτη μου επιλογή ήταν ο Σάββας Παντελίδης. Αυτόν ήθελα εγώ αλλά για διάφορους λόγους δεν μπορούσαμε να συνεργαστούμε.
 

Για τον κ.Παναγόπουλο κάναμε ένα ΔΣ με ρώτησαν τι προτείνω; Το αντέστρεψα και τους είπα σας κάνει για πρώτος; Ολοι είπαν όχι ομόφωνα και οι φίλοι του, που τώρα τον στηρίζουν. Τους είπα κει εγώ την ίδια άποψη έχω. Αλλά έφαγε 17 μήνες βοηθός, πέρασε πάρα πολύ δύσκολα και έκανε 5 παιχνίδια πρώτος. Εχουμε δύο δρόμους. 

Η να τον διώξουμε γιατί δεύτερος δεν ξανακάθεται και καλά κάνει, ή να τον κρατήσουμε και ο Θεός βοηθός. Ηταν αδικία να τον διώξουμε. Καθαρά. Εκατσε σαν βοηθός με όλους, άσχετα αν όλοι έχουν παράπονα».


«Ο Τσακίρης βοήθαγε 
 τον Πανιώνιο»



Πόσο ελκυστική μπορεί να είναι η ΠΑΕ Πανιώνιος αυτή την στιγμή για κάποιν επενδυτή;
 

«Σε μεγάλο βαθμό. Εχει τρία εκατ. ευρώ και κάτι χρέη διακανονισμένα, λίγα έξοδα για παίκτες και υπαλλήλους, παίκτες με μεταπωλητική αξία και καλά τμήματα υποδομής. 
Δεν πάνε οι επενδυτές, γιατί δεν μπορούν να συνεννοηθούν. Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή διοίκηση. 

Η ιδανική λύση για μένα είναι στο διαχειριστικό έλεγχο που κάνει ο κ.Τσακίρης, να διαπιστώσει πως τον συμφέρει να κρατήσει την ομάδα από το να την αφήσει στην τύχη της. Γιατί σε περίπτωση που η ομάδα πέσει κούφια η ώρα, τα χρέη κυνηγάνε τα φυσικά πρόσωπα αιωνίως.

Χωρίς με αυτό που λέω να σημαίνει ότι κάτι ξέρω. Μακάρι να επιστρέψει ο κ.Τσακίρης στον Πανιώνιο, τον οποίο δεν γνωρίζω. Τον έχω δει μόνο για δύο λεπτά σε ένα μπουθ και μέσω κοινών γνωστών, του έχω μεταφέρει κάτι που το λέω και τώρα. 


Με το 1/3 των χρημάτων που έβαζε θα την είχε σήμερα την ομάδα. Εκανε το λάθος που κάνουν όλοι οι ιδιοκτήτες, από τον ενθουσιασμό που διακατέχει όταν μπαίνουν σε μια ομάδα. Διάλεξε λάθος συνεργάτες. Και ούτε είναι τυχαίο, πως αρκετοί μέσα από την ομάδα είναι πλέον μάνατζερ».
 

Ο κ.Τσακίρης βοήθαγε χωρίς να φαίνεται τον Πανιώνιο. Το να δεχτεί να καθυστερήσει μήνες να πάρει τα ενοίκια από το Απήλιον και να δώσει και μάλιστα χρήματα σε τελεσίδικες αποφάσεις που αφορούσαν αφαίρεση βαθμών, ήταν τεράστια ανάσα για εμάς. Δεν υπήρχε κανένας άλλος να βάλει λεφτά».




Ισχύει πως έβλεπε και βλέπει αρνητικά την προοπτική της επιστροφής του λόγω ρήξης των σχέσεων με τους Πάνθηρες…
 

«Δεν νομίζω. Αν υπάρχει θέμα είναι 10-20 ατόμων. Μου είπαν πως τον κ.Τσακίρη τον πείραξε πως ενώ έβαζε λεφτά, του έβριζαν την οικογένεια και έχει απόλυτο δίκιο. 

Να ξεκαθαρίσουμε ότι εγώ δεν έχω κανέναν λόγο να τον... γλύψω. Σας λέω αυτά που είδα εκεί και ξέρω ότι βοήθαγε αφανώς».



«Μονόδρομος η 
πώληση του Απήλιον»



Ηταν πράγματι ενήμερη η διοίκηση του Πανιωνίου για την πώληση του Απήλιον στον Παναθηναϊκό;
 

«Όλα έγιναν ξαφνικά. Ηταν ενήμερη και σύμφωνη απ΄ότι μου λέγανε στα γραφεία. Το τι ειπώθηκε στις συναντήσεις δεν το ξέρω γιατί δεν ήμουνα εκεί».
 

Η ιστορία θα γράψει ως σωστή ή λανθασμένη κίνηση η πώληση του Απήλιον;

«Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος, ήταν μονόδρομος. Αν δεν έμπαιναν εκείνα τα λεφτά η ομάδα θα έπεφτε οικονομικά».




«Η καριέρα μου θα κλείσει
 μαζί με τον Γιάννη Κόντη»

Υπάρχει περίπτωση μελλοντικής συνεργασία σας με άλλη ομάδα;

« Εγώ την καριέρα μου θα την κλείσω μαζί με τον Γιάννη τον Κόντη, που έχουμε ξεκινήσει μαζί από την Βραζιλία και είμαστε συνομήλικοι. Θα τελειώσουμε μαζί σε ομάδα, αλλά δεν ξέρω αν θα είναι στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, δεδομένο πως ο Γιάννης έχει τεράστιο κύκλο γνωριμιών».



Μέχρι σήμερα γιατί δεν συνεργαστήκατε μαζί σε κάποια ομάδα;


«Εχω ένα κακό, που εγώ το λέω καλό. Με τον Γιάννη ανοίξαμε το πρώτο γραφείο μαζί. Οταν πήγε στον Αρη υπήρχε το ασυμβίβαστο. Η άδεια της FIFA ήταν στο όνομα του Γιάννη. Τα χρόνια που ήταν στον Αρη, δεν τον πήρα τηλέφωνο να του πάω έναν παίκτη. 


Τον Σούλη τον Παπαδόπουλο που πίνουμε στον Κορυδαλλό καφέ και τον ξέρω από 2 χρονών, δεν του έχω ποτέ έναν παίκτη. Τον Σάββα τον Παντελίδη που έχουμε την ίδια τρέλα με τον κ.Αρβανιτίδη της Βέροιας και εννοώ τα περιστέρια, τον ξέρω 20 χρόνια και ποτέ δεν του έδωσα παίκτη. 

Δεν φορτώνομαι στους φίλους μου. Γιατί αν πάω σε κάποιον και του το πω, μπορεί να τον πάρει από υποχρέωση και αυτό είναι κάτι που δεν το θέλω»..

 

Το περασμένο καλοκαίρι είχε πράγματι παίξει θέμα να ασχοληθείτε με την Κέρκυρα;

«Ναι ήταν σοβαρό και δεν έγινε για λόγους μπάτζετ.»


 

Ησαστε ανοιχτός σε προτάσεις από άλλες ομάδες;
 

«Ναι, αλλά με προϋποθέσεις. Για μένα ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες είναι ο κ.Κομπότης. Τον συμπαθώ, τον ξέρω χρόνια, δεν θα μπορούσα όμως να δουλέψω μαζί του. Είμαστε ίδιοι χαρακτήρες.

Στην πρώτη ήττα θα κατέβει να μπει στα αποδυτήρια, εγώ δεν θα τον αφήσω και θα με διώξει. Όπως δεν μπορώ να δουλέψω και με τον κ.Αρβανιτίδη και δεν είναι εγωιστικό αυτό που λεω. Ενας πρέπει να κάνει το κουμάντο και να αναλαμβάνει τις ευθύνες».




«Ο Μάκης είναι φίλος μου»


Τι απαντάτε σε όσους σας θεωρούν πρόσωπο που κινείται στο περιβάλλον του Μάκη Ψωμιάδη;

«Ο Μάκης είναι φίλος μου και εγώ δεν έχω μάθει να πουλάω τις φίλες μου. Με τον γιο του τον Σταύρο, μιλάω ακόμη. Αυτοί που τα λένε αυτά όμως, ξεχνούν το πιο απλό. Εγώ ποτέ δεν δούλεψα σε ομάδα του Ψωμιάδη, ο οποίος ήταν και παραμένει φίλος μου».



Θα εξακολουθεί να είναι κυρίαρχος ο Ολυμπιακός τα επόμενα χρόνια;


«Τα επόμενα τρία ναι θα είναι, γιατί είναι ισχυρός σε όλα τα επίπεδα έχει την καλύτερη ομάδα, έχει πρόεδρο ισχυρό, καλό προπονητή όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων, γιατί στην αρχή πήγαν να τον φάνε. 


Οταν ανέβει η ΑΕΚ και φτιαχτούνε τα μπλοκ, δεν θα είναι δύο αλλά παραπάνω. Δεν μου φαίνεται άνθρωπος ο κ.Σαββίδης που θα μπει κάτω από οποιονδήποτε. 

Από κει και πέρα αν μπει και ο κ.Γιαννακόπουλος στον Παναθηναϊκό θα γίνει πολύ ροκ η κατάσταση. Για αυτό οι μικρές ομάδες πρέπει να έχουν διπλωμάτες καριέρας που θα ξέρουν πώς να χειριστούν τα θέματα». 

 

Θα καταφέρει ο ΠΑΟΚ να κοιτάξει στα μάτια τον Ολυμπιακό νωρίτερα από την μελλοντική επιστροφή της ΑΕΚ;

«Τεράστια δύναμη. Σαν brand name σαν κόσμος υπάρχουν όμως λάθος επιλογές και εκεί του κ.Σαββίδη. Δηλαδή δεν πάει να πει ότι επειδή οι κύριοι Ζαγοράκης και Βρύζας ήταν καλοί ποδοσφαιριστές, μπορούν να προσφέρουν και από τα συγκεκριμένα πόστα.  


Μάλιστα με τον Βρύζα έχω γνωριστεί κιόλας, κύριος ευγενικός που ξέρει ποδόσφαιρο. Δεν είναι μια γροθιά ο ΠΑΟΚ, όταν γίνει μια γροθιά μπορεί να κάνει τα πάντα».  


Τι λέει το δικό σας «ρεπορτάζ»; Θα ασχοληθεί ή όχι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός;


« Ναι, πιστεύω ότι θα μπει. Είναι ο χαρακτήρας τέτοιος του αρέσουν προκλήσεις προσκλήσεις».



Ποια είναι η άποψη σας για το νέο ξεκίνημα της ΑΕΚ με τον Δημήτρη Μελισσανίδη στην ηγεσία;
 

«Πρώτα απ΄όλα τον κ.Μελισσανίδη τον συμπαθώ, δεν τον ξέρω. Δεν κολώνει σε τίποτα. Εχουμε μιλήσει παλιά, εδώ δίπλα έχει μεγαλώσει στη Νίκαια. Ηταν με τον κ.Καρρά στην ΑΕΚ, ο οποίος είναι φίλος μου. Θα σας πω κάτι μάλιστα για την ΑΕΚ, που δεν ξέρω καν αν το ξέρει ο κ.Μελισσανίδης. 

Οταν με πήρανε τηλέφωνο για τον Κουτρουμπή στον Πανιώνιο, πήρα τον Νίκο Λυμπερόπουλο και του είπα όσο η ΑΕΚ είναι σε αυτή την κατάσταση εγώ προσωπικά δεν θα ακουμπήσω παίκτη. Το είπα, το έκανα, άσχετα το τι έγινε μετά. Είναι έξω από τη φύση μου κάτι τέτοιο».




Ποια είναι η γνώμη σας για τους νέους παίκτες του Πανιωνίου για τους οποίους μιλάει όλη η Ελλάδα;
 

 Ο Κολοβός έχει πάρει το δρόμο του και στην ηλικία του είναι ο καλύτερος Ελληνας ποδοσφαιριστής. Όταν πήγα στον Πανιώνιο άκουγα από όλους τους μάνατζερ το όνομά του. 
Όταν αρχίζαμε να διώχνουμε τα μεγάλα συμβόλαια, ανέβηκα στο Απήλιον και τον έπιασα. Του είπα όπου πάω ακούω το όνομά σου και τον προέτρεψα να συγκεντρωθεί λέγοντας του πως θα πάρει άμεσα ευκαιρίες. Αν δεν τραυματιζότανε θα ήταν στο Μουντιάλ 100%
 

Ο Ανέστης αν μας είχε ακούσει πριν από 2 χρόνια που θέλαμε να τον δώσουμε δανεικό να πάρει παιχνίδια θα είχε πάρει μεταγραφή τώρα. Δουλεύει σκληρά ενώ ένα μειονέκτημα που είχε και ήταν πως δεν μίλαγε στους παίκτες το έχει βελτιώσει. Φοβερά αντανακλαστικά θα παίξει σίγουρα Εθνική
 

Ο Αυλωνίτης αυτή την στιγμή θα μπορούσε να αντικαταστήσει τον Σιόβα ως μπακ απ, να πάρει παιχνίδια και του χρόνου να είναι ένας ολοκληρωμένος στόπερ σε καλή ηλικία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: