Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Στη Σεβίλλη έναντι 3 εκατ. ευρώ (!) ο άλλοτε «Θρακιώτης» Αλέις Βιντάλ!



Οσοι φίλοι του Πανθρακικού διαθέτουν το προνόμιο της ισχυρής μνήμης, παίζει να τους λέει κάτι το όνομά του. 

Οι υπόλοιποι θα πρέπει να «ξεσκονίσουν» το αρχείο για να καταφέρουν να θυμηθούν τον ένα χρόνο (2008-09) που πέρασε και δεν… ακούμπησε από την Κομοτηνή!


 Μετά το τέλος του «greek dream» αποδείχτηκε πως ο επαναπατρισμός του έκανε το καλό κι ο άλλοτε επιθετικός της ακριτικής ομάδας Αλέις Βιντάλ (περί ου ο λόγος), έφτασε στο σημείο να γίνεται θέμα σε κοτζάμ σάιτ της UEFA την Τρίτη (17/6) για τη μεταγραφή του από την Αλμερία στη Σεβίλλη έναντι 3 εκατ. ευρώ!

 Ο 25χρονος ποδοσφαιριστής (στη βασική φωτογραφία διακρίνεται σε μονομαχία με τον Μέσι) πάτησε το πόδι του στην Κομοτηνή τον Ιούλιο του 2008, έχοντας πάρει φύλλο πορείας από την Εσπανιόλ, προκειμένου να παίξει για ένα χρόνο ως δανεικός στον Πανθρακικό.



 Με τη φανέλα της ελληνικής ομάδας έγραψε στο κοντέρ μόλις 9 συμμετοχές και το καλοκαίρι του ΄09 έβαλε τέλος στο σύντομο κύκλο της θητείας του στη χώρα μας, προκειμένου να επαναπατριστεί για λογαριασμό όχι της Εσπανιόλ, αλλά της Ταραγόνα.
 

Ακολούθησε η Μαγιόρκα Β΄και το καλοκαίρι του 2011 μεταπήδησε στην Αλμερία με την οποία τα τρία τελευταία χρόνια είχε σε 116 αγώνες 15 γκολ, φτιάχνοντας για τα καλά το όνομά του και ανεβάζοντας την μετοχή του στο ισπανικό χρηματιστήριο.
 

Η κάτοχος του Europa League Σεβίλλη χρειάστηκε να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη και να βγάλει 3 εκατ. ευρώ (!) προκειμένου να αποκτήσει τα δικαιώματα από την Αλμερία. 
 

«Κάθε παίκτης θα ήθελε να αγωνίζεται σε μια ομάδα όπως η Σεβίλλη. Εχω ακόμη πολλά περιθώρια βελτίωσης στην απόδοσή μου. 

Είμαι νέος και επιδιώκω πάντα να δίνω τον καλύτερο μου ευατό. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά μου είναι η ταχύτητά μου...» είναι οι δηλώσεις του ποδοσφαιριστή που φιλοξενούνται στο επίσημο σάιτ της UEFA, μετά την υπογραφή πενταετούς συμβολαίου με την ομάδα της Ανδαλουσίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: